Co musi znaleźć się na każdej stronie firmowej?

Dziś coraz mniej przedsiębiorców przykłada wagę do wyglądu strony internetowej, a to ogromny błąd. Warto potraktować ją jako swoją wizytówkę, która działa na wyobraźnię klienta. Jeśli ktoś nie aktualizuje swojej strony albo średnio dba o jej przejrzystość, może stracić każdego potencjalnego klienta, który ją odwiedzi. Jeśli już posiadasz stronę internetową, dbaj o nią na tyle, żeby dalej mogła przyciągać do Ciebie klientów.

Informacja o tym, na jakim terenie działasz


Nie ważne, czy prowadzisz sklep, jesteś producentem, czy świadczysz usługi, zawsze zaznacz zasięg twojej działalności. Nawet jeśli wydaje Ci się oczywiste, że wysyłasz do każdego miejsca w Polsce, warto umieścić taką informację. Po pierwsze pokazujesz, gdzie działasz, a to bardzo ważna informacja, a po drugie unikasz pytań od osób, które są zainteresowane twoim zasięgiem. Taka informacja koniecznie musi się pojawić, jeśli działasz na rynku lokalnym. Jeśli twój klient nie wie, gdzie dojeżdżasz, to może się do Ciebie nie zgłosić albo wręcz przeciwnie, zgłosić się do Ciebie z miejsca, w którym już nie działasz.

Formularz i dane kontaktowe


Dane kontaktowe to dziś obowiązek, ale wciąż wiele osób podaje ich jak najmniej. Dziś numer telefonu i mail to postawa, ale czasem wypadałoby też dodać coś od siebie, na przykład adres siedziby albo informacje o godzinach, w których można się z Tobą kontaktować. Dobrze byłoby też postawić na formularz kontaktowy, który daje klientowi poczucie, że może skontaktować się z nami bezpośrednio i szybko. Możemy spokojnie skorzystać z szablonu, który przeważnie wymaga tylko podania maila, imienia i wpisanie treści wiadomości w wyznaczone pole. Potem na podany adres możemy napisać naszą odpowiedź.

Cennik, nawet jeśli ceny nie są odgórnie narzucane


Cenniki to jedna z tych rzeczy, których na stronie często brakuje. Szczególnie jeśli ktoś świadczy usługi. Tacy przedsiębiorcy mogą wychodzić z założenia, że każdy przypadek jest inny, więc każdy może kosztować inaczej, ale klient musi wiedzieć, na jakie ceny się godzisz. Możesz spokojnie podać przeciętny przedział z zastrzeżeniem, że ceny mogą ulec zmianie w zależności od lokacji, skomplikowania zamówienia albo dodatkowych napraw, które mogą okazać się niezbędne. Bez cennika twój klient nie będzie miał pojęcia, czy go na Ciebie stać, a w konsekwencji chętnie z Ciebie zrezygnuje.

Dodaj komentarz