Jak promować biznes hotelarski?

Blogowanie dla hoteli

Strategia blogowania polega na publikowaniu na swoim blogu treści informacyjnych, edukacyjnych lub rozrywkowych, które przyciągają odwiedzających.

Goście zazwyczaj badają szereg informacji o mieście, które odwiedzają, zanim wyruszą w podróż. Dotyczy to zwłaszcza osób podróżujących po raz pierwszy. Możesz więc przyciągnąć tych podróżnych do swojej witryny, publikując informacje, których szukają:

Chodzi o to, że wejdą na Twoją stronę internetową, która będzie zawierała informacje, których szukają, a także dowiedzą się o oferowanych przez Ciebie usługach noclegowych. Aby to zrobić, wystarczy stworzyć artykuły pisane z informacjami, których szukają ci podróżnicy.

Na przykład, często zdarza się, że nowi odwiedzający miasto szukają najlepszych miejsc na nocleg. . Powszechne jest również wyszukiwanie innych informacji, takich jak transport, pogoda, działalność handlowa, miejsca turystyczne i tak dalej. W https://www.hotelinfo.pl znajdziesz cenne informacje, które Ci posłużą do tworzenia tego typu treści. Ale aby uzyskać dokładniejszy obraz tego, jakich informacji szukają odwiedzający Twoje miasto, polecamy nauczyć się robić badania słów kluczowych.

Sieci społecznościowe dla hoteli

Oczywiście nie powinniśmy ignorować strategii mediów społecznościowych, ponieważ platformy takie jak Snapchat i Instagram mogą stworzyć atrakcyjne środowisko społeczne wokół Twojej marki i przyciągnąć gości.

Prawdą jest, że pozyskiwanie śledzących na mediach społecznościowych za darmo jest bardzo skomplikowane; nie jest jednak konieczne pozyskiwanie setek tysięcy śledzących i odwiedzin.

Media społecznościowe powinny być atrakcyjnymi profilami, które Twoi klienci będą sprawdzać, aby poznać jakość Twojej firmy i podjąć decyzję o zakupie.

Dlatego zalecamy, aby oprócz publikowania jakościowych i informacyjnych treści, promować swój biznes na swoich portalach społecznościowych poprzez publikowanie zdjęć i filmów swojego hotelu.

Możesz przeplatać wysokiej jakości posty informacyjne – a nawet trochę humorystycznych treści – ze zdjęciami i filmami klientów cieszących się z pobytu. To mówi wiele o Twojej firmie i przedstawia ją w przekonujący sposób.

Videomarketing

Videomarketing polega na wykorzystaniu treści wideo do promocji swojej marki:

Trzeba wiedzieć, że treści audiowizualne są najbardziej lubiane przez użytkowników, a także algorytmy nadają im większą widoczność. Ten rodzaj treści jest również najbardziej przekonujący, jeśli chodzi o sprzedaż produktu lub usługi.

Dlatego przede wszystkim nie wahaj się mieć na swojej stronie internetowej filmików, które w profesjonalny i przyjemny dla Twoich perspektyw sposób pokazują hotelowe obiekty. Po drugie, możesz też założyć kanał na YouTube i starać się tworzyć ciekawe i pouczające treści dla podróżników w Twoim mieście.